Näy ja kuulu Suomen vilkkaimmassa ja monipuolisimmassa kauppakeskuksessa, jossa viikoittaisia kävijöitä on huikeasti yli 500 000. Pasila on Suomen saavutettavin paikka loistavilla liikenneyhteyksillä, päivän aikana Triplan ohi kulkee noin 2200 julkista kulkuneuvoa.
Mall of Tripla on Suomen digitaalisin kauppakeskus.
Eri puolilta kauppakeskusta löydät yhteensä noin 60 digipintaa, pysty- ja vaakanäyttöjä.
Pasilan juna-asema on Suomen vilkkaimpia ja aseman kolmella näyttävällä screenillä vangitset asemalla liikkuvat kuluttajat. R-kioskin yläpuolella oleviin kulmascreeneihin voi luoda monipuolisia toteutuksia aina 3D-efekteihin asti.
Yhdistämällä promootioon Tapahtuma-aukion upeat kattokuutioscreenit, tuot tapahtumiin aivan uudenlaisen elämyksen. Voit hyödyntää lukemattomia mahdollisuuksia visuaalisten toteutusten suhteen, aina näyttävistä 3D-efekteistä monipuolisiin mainossisältöihin.
Video upeista kattokuutioscreeneistä
Lue lisää Tapahtuma-aukion toteutetuista tapahtumista täältä.
Äänimainonta tavoittaa kuluttajan lähellä ostopäätöstä. Jopa 75 % ostopäätöksistä tehdään vasta kauppareissulla. 30% äänimainoksen kuulleista on aktivoitunut kuulemansa perusteella, esimerkiksi osto, ideat, harkinta, lisätieto jne. (TNS Kantar, 2019).
Yhteistyökumppanimme Mall Voice tuottaa äänimainokset laadukkaasti, nopeasti, edullisesti ja kauppakeskusympäristön piirteet huomioiden.
Lue lisää