Q: Kuinka monta autopaikkaa Triplassa on? Entä sähköauton latauspaikkaa?
A: 2200 autopaikkaa, joista lähes 300 on sähköautoille varattuja latauspaikkoja.
Q: Miten ajan pysäköintihalliin?
A: Pohjoinen sisäänajo Firdonkadulta ja eteläinen Pasilan Tornikujalta.
Q: Milloin pysäköintihalli on auki?
A: Pysäköintihalli on käytössä 24/7.
Q: Miten pääsen hakemaan autoani yöllä?
A: Pasilankadun puoleisella hissillä pääsee kulkemaan pysäköintihalliin myös kauppakeskuksen ollessa suljettuna.
Q: Onko parkkihalli lämmin?
A: Triplaparkki on lämmin.
Q: Voinko pysäköidä kaikissa P-kerroksissa?
A: Kaikissa P-kerroksissa voi pysäköidä.
Q: Minkä korkuisella autolla voin ajaa halliin?
A: Vapaa ajokorkeus on 230 cm.
Q: Kuinka paljon pysäköinti maksaa?
A: Ensimmäinen pysäköintitunti on ilmainen! Ensimmäisen tunnin jälkeen hinnoittelu on seuraavanlainen:
Q: Miten toimin sisäänajossa?
A: Triplaparkissa on käytössä puomiton pysäköinti ja maksuvaihtoehtoja monipuolisesti. Mikäli käytät Autopay-sovellusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään sisään- ja ulosajossa. EasyPark- ja ParkMan-sovellukset tulee käynnistää pysäköinnin alkaessa.
Q: Miten maksan pysäköinnin?
A: Voit maksaa pysäköinnin Autopay- EasyPark- tai ParkMan-sovelluksilla, rekisteröitymällä netissä Autopayn-asiakkaaksi (autopay.io), maksuautomaateilla tai jälkikäteen netissä (48h sisällä): autopay.io.
Q: Miten hankin pysäköintisovelluksen?
A: Saat ladattua sovelluksen joko App Storesta tai Google Play -kaupasta älypuhelimeesi.
Q: Maksaako sovelluksien käyttäminen jotain?
A: Sovelluksissa ei ole kuukausimaksua, maksat vain käytön mukaan. Autopay Park & Charge -sovelluksen käytöstä ei koidu ylimääräisiä palvelumaksuja normaalin pysäköintihinnaston lisäksi. ParkMan ja Easypark -sovelluksia käytettäessä huomioihan operaattorien omat sopimusehdot ja palvelulmaksut. Lue lisää: www.parkman.io tai www.easypark.fi.
Q: Mistä löydän maksupisteet?
A: Maksupisteitä löytyy P1- ja P2-tasoilta kaksi kummastakin sekä P3- ja P4-tasoilta yksi kummastakin. Maksupisteitä on sekä hissiauloissa että hallin puolella.
Q: Miten maksupiste toimii, kun hallissa ei ole lipukkeita käytössä?
A: Maksaminen aloitetaan syöttämällä ajoneuvon rekisteritunnus laitteeseen, sen jälkeen laite neuvoo maksun suorittamisessa. Maksun jälkeen sinulla on 15 minuuttia aikaa ajaa ulos parkkihallista.
Q: Mitä maksutapoja voi käyttää?
A: Palvelu toimii yleisimmillä debit- ja credit-korteilla.
Q: Miten saan kuitin pysäköinnistäni?
A: Suoritettuasi pysäköintimaksun maksupisteellä, voit valita painikkeen "Haluatko kuitin pysäköinnistä?". Sitä painamalla pääset syöttämään sähköpostiosoitteen, johon kuitti lähetetään välittömästi.
Q: Miksi Triplaparkissa suositellaan käyttämään sovellusta pysäköinnin maksamiseen?
A: Triplassa halutaan tarjota asiakkaalle helpoin mahdollinen pysäköintitapahtuma monipuolisilla maksusovelluksilla. Pysäköinti on suunniteltu niin, että suurin osa asiakkaista vain ajaa sisään ja ulos, ja voi näin keskittyä muihin asioihin kauppakeskukseen tullessa kuin pysäköintiin.
Q: Miten saan tarvittaessa apua pysäköintitilanteessa?
A: Parkkihallin maksupisteiltä löytyy myös asiakaspalvelun puhelinnumero.
Q: Miten sähköautojen lataus toimii?
A: Sähköautojen lataus tapahtuu eParking-sovelluksella, ohjeet löytyvät lataustolpista.
Q: Mitä teen jos en löydä autoani?
A: Maksupisteiden vieressä on "Löydä autosi" -palvelun näyttöpäätteet. Syöttämällä palveluun autosi rekisteritunnuksen, näytölle ilmestyy autosi sijainti pohjakartalla.
Q: Onko hallissa moottoripyöräpysäköintiä, miten se toimii?
A: Hallissa on moottoripyöräpaikkoja. Pysäköinti toimii kuten autoilla, mikäli rekisterikilpi on automaattisesti luettavissa.
Q: Olen lähetti / taksi, tarvitseeko minun maksaa pysäköinnissä?
A: Triplaparkissa pysäköit yhden tunnin ilmaiseksi, joten pysäköinnistä ei tuona aikana tarvitse maksaa
Q: Noudan vain ostokseni noutopisteeltä, tarvitseeko minun maksaa pysäköinnistä?
A: Triplaparkissa pysäköit yhden tunnin ilmaiseksi, joten ostosten noutopisteellä asioinnista ei tarvitse maksaa.