Mall of Triplalla jälleen ennätysvuosi - kävijämäärä yli 27 miljoonaa

Mall of Triplan kävijämäärä ylsi 27,3 miljoonaan, kasvua vuoteen 2022 verrattuna oli 12 prosenttia. Kävijämäärien kasvu oli huima ottaen huomioon, että jo vuonna 2022 Tripla oli kävijämäärältään Suomen vilkkain kauppakeskus.

Triplan vuoden 2023 kokonaismyynti kohosi historiansa korkeimmalle tasolle, kasvua oli lähes 40 miljoonaa euroa verrattuna vuoteen 2022.

Triplan sijainti yhdellä Helsingin kehittyvimmistä kaupunginosista, urbaanin Pasilan sykkeessä ja julkisen liikenteen vilkkaassa solmukohdassa vahvistaa Triplan asemaa elämyksellisenä kaupunkikeskuksena tulevaisuudessa entisestään.

Kasvanut liiketarjonta ja ainutlaatuisia elämyksiä

Kävijämäärien ja myynnin kasvun lisäksi Triplan liiketarjonta monipuolistui, kun mm. Rituals, Nanso ja Moody Monday avasivat syksyn aikana. Pitkäaikainen vahva kasvu loi otolliset puitteet myös laajentumisille, kun mm. Kekäle, XS Lelut, Fazer Cafe, Candy Town, Falafel Box ja Sis. Deli+Cafe laajensivat Triplassa olevia liiketilojaan.

Tarjosimme viime vuoden aikana asiakkaillemme elämyksiä, joita ei aiemmin ole totuttu kauppakeskuksissa kokemaan. Tapahtuma-aukiolla nähtiin vuoden aikana mm. yhteiskunnallisia tapahtumia, tuotelanseerauksia, eri urheilulajien tapahtumia ja jopa padel-kenttä, johon kuluttajat saivat varata pelivuoroja. Toteutuksista Kauppakeskusyhdistys palkitsi Triplan Jääkiekon MM-kisakatsomon toteutuksen (2022); Maailman Suurimman Fan Zonen, Markkinointi ja viestintä -kategorian voittajaksi.

Vuosi 2024

Vuonna 2024 keskitymme entistä monipuolisempien tapahtumien tarjoamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Heti alkuvuodesta tulemme näkemään uusia liikeavauksia, kun mm. Round Café avaa vegaanisen kahvilakonseptinsa asema-aukiolle.

Yhteistyö Pasilan lähialueen elämyksellisten tapahtumatoimijoiden kanssa tulee jatkumaan vahvana. Yhdessä loistavien kumppanien kanssa rakennamme entistä elinvoimaisempaa kaupunginosaa, Helsingin alati sykkivää sydäntä.

 

Julkaistu 12.1.2024
Muita tapahtumia